Marcel Iures si CRBL, intr-o campanie sociala a asociatiei OvidiuRo

Marcel Iures si CRBL, intr-o campanie sociala a asociatiei OvidiuRo

Asociatia OvidiuRo a lansat luna aceasta o campanie de strangere de fonduri prin SMS la care s-au alaturat ca sustinaturi Marcel Iures si CRBL. Mesajul principal al campaniei ce este difuzata pe mai mult de 20 de posturi TV, la radio, in presa scrisa si in mediul online este sustinerea copiilor din comunitatile defavorizate pentru ca acestia sa poata merge la gradinita, iar publicul este incurajat sa doneze 2 euro prin SMS la numarul 8860.

Campania vine ca urmare a faptului ca anul acesta strangerea de fonduri din sectorul corporativ, pe care asociatia s-a bazat pana acum, este mult mai dificila. "Este pentru prima data cand viitorul programului nostru depinde de contributiile individuale. Avem nevoie de fonduri pentru a mentine toti cei 1400 de copii in program", a declarat Leslie Hawke (Cofondatoare, OvidiuRo). Astfel, asociatia isi propune sa stranga din aceasta campanie 75.000 euro pentru a completa fondurile necesare derularii programului Fiecare Copil in Gradinita in anul scolar 2012-2013 pentru toti cei 1400 de copii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related