5 neconventionale de la agentia care a lansat flashmobul cu 25 milioane de vizualizari pentru TNT

5 neconventionale de la agentia care a lansat flashmobul cu 25 milioane de vizualizari pentru TNT

Avem o slabiciune pentru agentiile care inteleg ce ii face pe oameni sa apese butonul de Share atunci cand gandesc un flashmob (avand in minte exemple locale in care emotiile puternice se vor a fi create de dansuri simpliste cu miscari sincron pe melodii simpaticute), asa ca nu am intarziat sa mai cautam proiecte neconventionale de la DuvalGuillaume, agentia belgiana din spatele flashmobului pentru postul de televiziune TNT. Cu 25 de milioane de vizualizari intr-o saptamana de la lansare, clipul care ilustreaza sloganul "We know drama" este pe locul al doilea intr-un top al viralelor ("The Force" de la Volkswagen ramane primul, cu 5 milioane de share-uri) si are deja o varianta Lego cu mesajul "We know lego".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related