ROAA introduce calendarul de postare al campaniilor outdoor

Pentru ridicarea standardelor industriei de outdoor din Romania si crearea unui cadru mai bun de planificare, Asociatia Romana de Publicitate Exterioara (Romanian Outdoor Advertising Association – ROAA) anunta introducerea calendarului de postare pentru campaniile outdoor contractate incepand cu data de 2 iulie 2012, informeaza un comunicat emis de ROAA.

In prezent piata de publicitate outdoor nu utilizeaza un calendar prestabilit de postare, fiind supusa unui sistem care permite inceperea campaniilor in orice zi a saptamanii. Pentru ca data de start a unei campanii outdoor presupune planificarea unei serii intregi de procese si operatiuni (creatie, DTP, productie, transport, logistica, rapoarte decorare), care la randul lor necesita foarte multe resurse, ROAA a luat decizia de introducere a acestui calendar ce va contribui la cresterea predictibilitatii, masurabilitatii si eficientei campaniilor outdoor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related