BRAT militeaza pentru eficienta in publicitate

Interviu cu Arina Ureche (Director General BRAT)

Campania "BRAT da valoare publicitatii", lansata luna aceasta de Biroul de Audit al Tirajelor intentioneaza sa traga un semnal de alarma cu privire la investitiile de publicitate. Profesionisti din media - Maria Tudor (Zenith Media), Bogdan Prajisteanu (Mediaedge:cia) si Stefan Iordache (Starcom) - s-au alaturat demersului, sustinand cauza BRAT. Ei pledeaza pentru investiile in machetele publicitare sau bannerele publicate de publisheri auditati BRAT sau SATI. Doar e criza si trebuie sa masuram impactul obtinut cu fiecare ban cheltuit, nu-i asa?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Branduri

Sectiune


Comentarii

Gabriel Silviu
acum 15 ani
cea mai frumoasa minciuna care place agentiilor. esti auditat brat? daca nu e nasol.


Branded


Related