Pagina de Facebook “273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania” devine imaginea Volksbank in noua campanie de comunicare

Dupa ce anul trecut se adresa comunitatilor, Volksbank si-a propus sa treaca anul acesta, cu ocazia implinirii a 12 ani de la infiintare, la o abordare mai familiara ce isi propune sa accentueze pozitionarea de banca a oamenilor regasita si in nume, anunta o informare de presa emisa de Volksbank.

Acest demers a inceput prin cautarea unor romani care sa se identifice cu valorile bancii, prin care Magda Savuica – initiatoarea proiectului "273 de locuri pe care trebuie sa le vezi inainte sa pleci din Romania" ce a strans 250.000 fani ai turismului romanesc pe Facebook – a devenit parte din viitoarea campanie de imagine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related