[Training IQads Kadett] Luna research-ului la IQads Kadett

[Training IQads Kadett] Luna research-ului la IQads Kadett

In perioada 19 iulie – 9 august cadetii interesati de sfera research-ului vor putea participa la o serie de patru traininguri dedicate acestui domeniu. Sesiunile vor fi axate pe teme precum intelegerea peisajului autohton din punct de vedere al research-ului, care sunt cele mai utilizate, indicate sau inovatoare metodologii de cercetare sau obiectivele ce se doresc atinse prin research. In cadrul acestui track de comunicare, juniorii din IQads Kadett vor invata ce presupune sa interactionezi cu acest domeniu, atat din cadrul unei agentii, cat si de pe pozitia clientului.

Seria va debuta joi, 19 iulie, printr-un training sustinut in Club Kadett de Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown). Daniel le va explica participantilor ce presupune sa faci research in sprijinul comunicarii si brandingului si sa realizezi cercetari care sa ajute oamenii de brand si agentiile de comunicare sa identifice pozitia pe care brandurile o ocupa in mintea consumatorului. Daniel va aborda subiecte precum studiile de tip brand tracking, de masurare a brand equity-ului si de pretestare de reclame.

Trainerul cadetilor din aceasta saptamana este fondator al Grupului Daedalus si presedintele SORMA – Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice. Absolvent al facultatilor de Aeronave si Relatii economice internationale, Daniel are de asemenea un MBA la Programul MBA Romano-Canadian.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related