[Training IQads Kadett] Raluca Munteanu si Andra Constantinescu (Daedalus Millward Brown) despre alegerea endorser-ului potrivit

[Training IQads Kadett] Raluca Munteanu si Andra Constantinescu (Daedalus Millward Brown) despre alegerea endorser-ului potrivit

Joi, pe 14 februarie, Raluca Munteanu (Senior Qualitative Researcher, Daedalus Millward Brown) si Andra Constantinescu (Account Manager, Daedalus Millward Brown) vor sustine, in Club Kadett, un training despre procesul de alegere a unui endorser.

In contextul in care multe companii au optat, in ultimii ani, sa utilizeze imaginea unor celebritati in campanii publicitare cu scopul de a le creste impactul, Raluca si Andra vor incepe prezentarea raspunzand la intrebari precum: Care sunt in general asteptarile de la celebritati pe parcursul unei campanii? Ce avantaje prezinta implicarea lor in reclame si care este efectul asupra brandului? Care sunt potentialele pericole? Care este modalitatea de alegere a unui endorser – ce criterii sunt luate in calcul si ce anume trebuie evitat?

Raluca si Andra vor continua trainingul cu expunerea unui produs de cercetare – CelebRate – dezvoltat de Daedalus Millward Brown in parteneriat cu SMARK Research, care isi propune sa ajute companiile in alegerea unui endorser potrivit. Pentru a testa rolul cercetarii, vor aduce in discutie doua studii de caz, in cadrul carora juniorii din IQads Kadett vor putea alege din cateva optiuni de endorseri pentru doua branduri, afland astfel cum pot selecta endorser-ul potrivit cu ajutorul CelebRate.

In cadrul Daedalus Millward Brown, Raluca Munteanu este Senior Researcher in departamentul de Cercetari Calitative, iar Andra Constantinescu ocupa pozitia de Account Manager. Atat Raluca, cat si Andra au fost implicate intr-o gama vasta de proiecte, un numar mare dintre acestea fiind reprezentat de studii legate de performanta si imaginea brandurilor si de testarea si optimizarea comunicarii. Daedalus Millward Brown este una dintre cele mai mari agentii de cercetare de marketing de pe piata din Romania, unde are o experienta de peste 15 ani. Compania face parte din reteaua Millward Brown – lider mondial in domeniul cercetarilor asupra comunicarii si brandingului.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related