Time Out si Cable Direct iti spun Unde si De Ce

Cable Direct este regia de media care va reprezenta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana a revistei Time Out.
La inceputul lunii martie 2006, brandul international Time Out a lansat editia romaneasca a publicatiei - Time Out Bucuresti. Dupa mari orase si celebre capitale europene, Bucurestiul a fost desemnat sa poarte si el insemnul Time Out.

Odata cu aceasta lansare in Romania, Time Out a incheiat un parteneriat exclusiv cu Cable Direct, regie de media care din acel moment a preluat vanzarile de publicitate clasica, precum si a proiectelor speciale. Cable Direct se va ocupa de asemenea de activitatile de ad-sales marketing pentru brandul Time Out.
"Pentru Cable Direct vanzarile de publicitate in presa reprezinta o provocare pe care o asteptam demult. Conceptul unic al publicatiei si colaborarea cu o retea atat de renumita cum este Time Out ne motiveaza sa promovam intens si sa impunem acest brand pe piata locala de publicitate", a declarat Vlad Tudosie, Managing Director, Cable Direct.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related