Comunicarea prin ambianta - un concept lansat de Metropolis Studios

Metropolis Studios, studio de arhitectura si design cu interferente in lumea filmului si publicitatii, a lansat la CERF 2006 conceptul de comunicare prin ambianta prin proiectul de stand al companiei Sony. Vizitatorii standului Sony au avut ocazia sa experimenteze trairi senzoriale si extrasenzoriale nascute din fuziunea elementelor de decor teatral cu produsele Hi-Tech Sony, intr-o ambianta supraspatiala creeata prin camere de oglinzi.

"Proiectul Sony a fost o provocare pentru echipa de arhitecti Metropolis Studios, pe care am depasit-o cu succes. Am fost onorati ca Sony ne-a ales, fiind recunoscute standardele exceptionale de design si proiectare pe care Sony le impune si le demonstreaza prin produsele proprii. Pentru acest proiect am venit cu un concept nou de scenografie care sa permita vizitatorilor sa descopere si sa traiasca experienta vizuale, auditive si senzoriale intr-un spatiu atipic, asa cum numai brand-ul Sony o poate impune" declara arhitectul Dragos Epure, director de creatie al Metropolis Studios.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related