Jurnalul unui brand de lux, pe Instagram

Jurnalul unui brand de lux, pe Instagram

Parca am uitat cu totii cum era pe vremea cand nu existau inca Facebook si Instagram si lumea putea sa manance linistita fara sa fotografieze farfuria inainte sau sa isi cumpere haine fara sa faca close-up pe eticheta de brand si click pe "upload to Facebook". Nu-i asa ca aproape ati uitat cum puteam sa functionam in felul ala? Barfele se transmiteau cu viteza unei bunicute cu hemipareza iar ca sa fii paparazzo trebuia chiar sa umbli dupa vedete, nu doar sa stai in fata laptopului si sa le vizitezi paginile personale.

Hai ca avem deja ce sa le povestim nepotilor la categoria "pe vremea mea". Acum, pe vremea astora mici, totul e la vedere si nu e nimic rusinos in asta. Pana acum obiectele de lux erau detinute cu o oarecare mandrie, dar si discretie si afisate in tabloide si la petreceri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Related