Analiza GolinHarris: Cum s-a vazut lupta prezidentiala din America in social media

Analiza GolinHarris: Cum s-a vazut lupta prezidentiala din America in social media

Pentru a marca rezultatul alegerilor prezidentiale din SUA, GolinHarris Bucuresti a realizat o analiza a luptei dintre cei doi candidati favoriti din perspectiva social media, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Analiza, realizata de echipa din Bridge-ul GolinHarris din Romania, si-a propus sa arate profilul online al electoratului si castigatorul alegerilor pe Facebook, respectiv Twitter.

"Inainte de a realiza o comparatie intre interactiunea in social media a celor doi candidati trebuie sa tinem cont de context si de factorii specifici care influenteaza dinamica prezentei pe fiecare platforma in parte. In primul rand, conturile de Facebook si Twitter ale Presedintelui Barack Obama au mai trecut printr-o campanie electorala, deci au beneficiat de un buget de promovare in plus, iar acest lucru este evident in numarul total de fani (Facebook: > 31,800,000; Twitter: > 21,700,000). Pe de alta parte, paginile lui Mitt Romney (Facebook: > 12,000,000; Twitter: > 1,700,000) par ca dispun de un buget actual de sustinere mai mare sau de o viralizare sporita. Spre exemplu, in ultima saptamana din luna octombrie, pagina de Facebook a lui Romney a inregistrat cu 568,159 mai multe like-uri decat pagina lui Obama", a remarcat Valeriu Ispir (Digital Manager, GolinHarris).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related