[Training IQads Kadett] Stefan Liute (Storience) despre primii pasi in industria de branding

[Training IQads Kadett] Stefan Liute (Storience) despre primii pasi in industria de branding

Saptamana aceasta, in cadrul urmatorului training IQads Kadett, Stefan Liute (Strategy Director, Storience) le va oferi celor inscrisi in program informatiile necesare oricarui junior care isi doreste sa urmeze o cariera in branding.

Stefan le va povesti cadetilor despre lucrurile esentiale si provocarile pe care le poate aduce acest domeniu, despre structura unei agentii de branding si modul in care functioneaza departamentele sale impreuna sau despre etapele parcurse in constructia si dezvoltarea unui brand.

Stefan este co-fondator si director de strategie al Storience (2012). Anterior, a fost director de strategie al Grapefruit, agentie pe care a co-fondat-o in 1999 si a contribuit la dezvoltarea unor branduri importante prezente in Romania, in domenii precum servicii profesionale, sanatate, telecomunicatii, energie, alimentatie si constructii.

Stefan este primul interlocutor roman prezent la o conferinta internationala de branding (2004) si scrie pentru jurnale de specialitate sau de afaceri, atat locale, cat si internationale (primul articol scris de un specialist roman pe BrandChannel.com - 2005). Stefan a realizat prima traducere in limba romana a unei carti despre identitatea corporatista si de brand (Noul ghid de identitate Wolff Olins - 2004), iar in 2006 a tradus cea de-a doua carte a lui Wally Olins (Despre brand). Din 2007 preda cursul de Management Strategic al Brandului, in cadrul unui program de masterat al FJSC, Universitatea Bucuresti.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related