4 milioane de sticle unice in noua editie limitata a brand-ului ABSOLUT VODKA

4 milioane de sticle unice in noua editie limitata a brand-ului ABSOLUT VODKA

ABSOLUT VODKA a lansat la nivel international noua editie limitata ABSOLUT UNIQUE, ce a transformat o idee provocatoare intr-un experiment artistic, informeaza un comunicat de presa emis de 2activePR.

Anual, fiecare editie limitata isi propune sa iasa din zona conventionala, astfel ca anul acesta agentia suedeza Family Business a propus un experiment ce are ca scop reinventarea creativitatii si oferirea unei experiente unice fiecarui consumator in parte.
Astfel, noua editie limitata ABSOLUT UNIQUE include 4 milioane de sticle ABSOLUT diferite, o colectie unica de culori si stiluri pentru ca fiecare iubitor al marcii sa poata avea propriul exemplar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related