Adina Sorescu (THE SECRET SERVICE): Ne-am impus sa maturam cu noi pe jos pana ne ies figurile din cap si ramanem doar cu ambitia si talentul

Adina Sorescu (strategy | managing partner, THE SECRET SERVICE) trece in revista clientii pentru care agentia a propus si realizat campanii inovatoare in 2012 si reda atitudinea care i-a ajutat pe oamenii din THE SECRET SERVICE sa nascoceasca ceva creativ indiferent de buget.

Branduri si clienti activi in 2012

Activi au fost si clientii locali si cei internationali. Mai ales ca ne-am extins portofoliul de clienti si l-am reconfigurat in concordanta cu planurile pe care le avem.

Am dereticat pentru Kinder (Bueno, Surprise, Maxi King, Chocolate, Felie de Lapte, Pingui), Hertz (Hertz Rent a car, Hertz Lease, Stock Center), Nestle Professional (Nescafe Alegria, Maggi), Sera Romania, Watt Unit, Kristina Dragomir.

Cele mai importante schimbari din agentie

Suntem in plin proces de refresh al echipei si ne-am mutat intr-o casa frumoasa pentru a ne revitaliza entuziasmul si a ne condimenta inspiratia.

Viziunea noastra e tanara, deci nici vorba s-o schimbam. O imbunatatim pe masura ce descoperim drumuri noi si invatam lucruri. Mi-ar placea totusi ca tot mai multi inconjuratori sa-si schimbe viziunea in pas cu vremurile.

Modificari in departamentul de creatie

Refreshul despre care vorbeam mai devreme a vizat in principal creatia si suntem inca in proces de transformare pentru a putea evolua la nivel de craft si idee. Ne-am impus sa maturam cu noi pe jos pana ne ies figurile din cap si ramanem doar cu ambitia si talentul.

Ne-am incumetat sa luam niste copii pe langa noi pe care sa-i crestem dupa chipul si asemanarea abordarii creative a agentiei noastre.

Tipuri de campanii create

De alea frumoase si interesante. Am creat si promotii cum nu s-au mai vazut pana acum prin partile astea ale locului si am construit si imagine.

Media folosite in campanii

Nu ne impiedicam de standardizarea "tipurilor de media" si nu ne subjugam gandirea suporturilor, ci vice versa. Obiectivul nostru este sa ajungem la consumator in maniere surprinzatoare si spectaculoase pentru a fi memorabili. Asta presupune de cele mai multe ori abordari "neobisnuite". Am fost la tv, in strada, in Dambovita, pe net, in cladiri de birouri, pe birouri, la raft, in presa, peste tot pe unde a fost nevoie.

Atitudinea clientilor

Schimbari in comportamentul clientilor nostri nu exista. Avem clientii pe care ii meritam si pe care ni-i dorim. E drept ca pe masura ce facem lucruri pentru ei au tot mai multa incredere in noi si sunt tot mai indrazneti sa se faca vazuti.

Evolutia bugetelor in campanii

In concordanta cu vanzarile. Clientii vor sa faca tot ce le propunem noi, dar de cati bani au ei. Multi, putini, trebuie sa plesneasca biciul. Fiecare client merita campanii bune.

Lucruri care au influentat cel mai mult activitatea agentiei in 2012

N-au fost lucruri, ci oameni. Si daca-i pomenim se supara pe noi ca sunt discreti.

Premii castigate in 2012

Anul asta am castigat pitchuri cu idei care sa castige premii la anul.

O parere despre industria de publicitate in 2012

O aroganta ieftina in randul multora dintre activistii din industrie. Ar trebui sa invatam modestia de la oamenii mari pe care ii intalnim pe la toate festivalurile internationale pe la care ne plimbam.

In randul lucratorilor, atitudine de chelneri romani: nu ne dam interesul sa ne castigam salariul, daramite bacsisul, pentru ca ele pur si simplu ni se cuvin. De aia si ororile din pauzele publicitare.

Despre clientii nostri, domnu' Columbeanu are o vorba care exprima cel mai bine cum sunt ei: misto. Si n-o spunem cu buzele lipite de logourile lor. Dezideratul nostru este sa ne inconjuram de clienti destepti si indrazneti care sa-si doreasca spectacol si nu anonimat. Pana acum, totul merge conform planului.

Asteptari de la 2013

Sa vedem daca ce ne-a povestit o prietena ca a visat despre noi ni se si intampla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune

Dictionar



Related