Fotografii tip cinemagraph, folosite in cadrul campaniei Diesel "Screen Test"

Fotografii tip cinemagraph, folosite in cadrul campaniei Diesel "Screen Test"

Diesel a lansat campania publicitara "Screen Test" in cadrul careia promoveaza colectia Fall Winter 2012 sub conceptul "portraits for a successful living", informeaza un comunicat emis de The Cover. Fotografiile care au constituit punctul de pornire al campaniei au fost realizate de Steven Meisel, pentru care au pozat modelele Karen Elson, Hanne Gaby Odiele, Jamie Bochart, Fei Fei Sun, Coco Rocha, Mirte Maas, Sid Ellisdon, Ethan James, Yuri Pleskun, Sallieu Jalloh si Dae Na.

Campania 360, care include aparitii in print si o componenta online, este centrata pe fotografiile care par realizate de Steven Meiel in cadrul unei singure sesiuni. Website-ul diesel.com include atat colaje cu imaginile modelelor, cat si cinemagraphs (variante evoluate ale gif-urilor) create pornind la vizualurile originale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related