Gemius si Evensys prezinta rezultatele studiului "Leading Brands" in cadrul Digital Marketing Forum

In cadrul conferintei Digital Marketing Forum, care va avea loc pe 6 martie 2013, la Crowne Plaza Hotel, vor fi prezentate rezultatele studiului "Leading Brands", realizat de Evensys in colaborare cu Gemius.

"Leading Brands" este un studiu anual, al carui scop consta in evaluarea prezentei online a brandurilor si in identificarea brandurilor de top din patru mari domenii: Telecom, Auto, Ingrijire Personala si Banking. Studiul isi propune sa stabileasca care sunt cele mai populare si de incredere branduri romanesti in viziunea internautilor.

"Cu fiecare an prezenta online a brandurilor devine tot mai complexa si este mai greu de evaluat iar rezultatele obtinute in urma studiului ofera informatii relevante atat pentru marketeri si pentru companii cu privire la perspectiva consumatorilor. La a sasea editie consecutiva, studiul "Leading Brands" a devenit deja o traditie si ofera posibilitatea urmaririi tendintelor de perceptie a brandurilor de catre utilizatorii romani de Internet. » - Catalin Emilian (Country Manager, Gemius Research Romania)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related