Beck's incurajeaza artistii romani sa recreeze etichetele sticlelor de bere

Beck's incurajeaza artistii romani sa recreeze etichetele sticlelor de bere

Beck's lanseaza in februarie in Romania campania integrata "Vezi dincolo de eticheta", in cadrul careia artistii M.I.A, Seeed, Freegums si Bert Rodriguez au recreat ambalajul sticlei de 0,33L Beck's, informeaza un comunicat emis de companie. Campania incurajeaza artistii romani sa creeze propriile variante de ambalaje si sa le inscrie in concursul care va premia castigatorul cu un calculator special dotat spentru graphic designeri.

Participantii la concurs isi pot incarca creatiile pe website-ul becks.ro, urmand ca acestea sa fie evaluate de un juriu alcatuit din consumatorii Beck's, critici de arta si artisti plastici. Pe langa obtinerea calculatorului, castigatorul concursul isi va putea vedea creatia pe sticlele Beck's distribuite in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related