[Studiu de caz] X3 Rebranding, campanie de improspatare a propriei imagini

[Studiu de caz] X3 Rebranding, campanie de improspatare a propriei imagini

Odata cu implinirea a 9 ani, studio-ul de design grafic si interactiv X3 a lansat in 2010 o campanie de self rebranding prin care si-a propus sa ofere o declaratie de maturitate si evolutie a brandului, adresandu-se angajatilor, clientilor si companiilor din industrie. Despre strategia si rezultatele campaniei premiate la Rebrand 100 Global Awards, editia 2013, au povestit reprezentantii X3.

Campanie: X3 Rebranding
Client:
X3
Studio: X3
Perioada campaniei: 2010-prezent
Premii: REBRAND 100 Awards

Campania de rebranding creata de studio-ul de design grafic si interactiv X3 pentru improspatarea propriei imagini a fost premiata cu Merit Award la editia din 2013 a competitiei REBRAND 100 Awards, aceasta fiind cea mai respectata recunoastere din lume pentru proiectele de repozitionare a brandurilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related