Cum se incapataneaza Love Issue sa apara in print cand publicatiile sar in barca online-ului

Cum se incapataneaza Love Issue sa apara in print cand publicatiile sar in barca online-ului

Intr-o zi de sambata in care altii profitau de primele zile cu vreme de mers la terasa, Constantin Nimigean isi programase intalniri care sa-l ajute la lansarea urmatorului numar din Love Issue. Intre doua vizite s-a oprit si la noi in mansarda pentru un interviu.

DTP-ist in corporatie in viata de zi cu zi, Constantin Nimigean si-a descoperit in timp pasiunea pentru fotografie. A inceput sa posteze imagini pe blogul oitzarisme.ro, numit cel mai bun blog de fotografie la RoBlogFest in 2011. Chiar si dupa acesta recunoastere, ne-a uimit cu o replica pe care rar ti-e dat s-o auzi: “Mi-am dat seama ca altii erau mult mai buni ca mine si am inceput sa promovez munca lor”. Dupa un curs de design editorial cu Raymond Bobar, a decis sa foloseasca lectiile si inspiratia de acolo pentru un nou proiect. Asa a aparut revista independenta Love Issue, dedicata proiectelor fotografice despre “dragoste si chestii”, intai online si, de doua numere incoace, si in print. Puteti sa il vedeti chiar pe Constantin spunand pe scurt care au fost primii pasi, ce-si propune sa faca prin fiecare numar lansat si cum arata cititorii Love Issue.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related