Exista si cercetare care te inspira cu adevarat: cercetarea creativa. Asta a fost printre primele lucruri pe care ni le-a spus Simina Leotescu (Managing Partner, Propaganda) despre tema urmatorului training IQads Kadett. Desi pentru unii oameni cercetarea poate fi plictisitoare, iata ca lucrurile nu stau tocmai asa. Joia aceasta, 27 iunie, de la ora 19:00, in Club Kadett, vom povesti alaturi de Simina despre cum ar trebui gandit si altfel research-ul in campanii, astfel incat raportul sa se schimbe: sa putem da cat mai multe exemple de bune practici si de la noi, din Romania, nu numai de afara.
Unul dintre exemplele care vor fi discutate la training este si cel legat de un proiect de dezvoltare a unor noi produse de infrumusetare, unde researcherii s-au uitat si la o altfel de perspectiva: pe langa ca au vorbit cu adolescentele despre frumusete, au discutat inclusiv cu oameni arsi, ca sa afle fix ce simt ei referitor la subiect. Asadar, din cate perspective poti aborda solutionarea unei probleme, in etapa de cercetare? Vom afla saptamana aceasta, la training.
Fost director de strategie al Propaganda, Simina contribuie, de 2 ani, la conducerea aceleiasi agentii.
Trainingul sustinut de Simina Leotescu este parte din IQads Kadett, program de talent scouting organizat de IQads. Cadetii admisi in program participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. Participantii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare. Inscrierea se face pe IQadsKadett.ro.