Raport AdMonitor: principalele sectoare promovate in online - telecomunicatiile, finantele si comertul

Raport AdMonitor: principalele sectoare promovate in online - telecomunicatiile, finantele si comertul

Telecomunicatiile, finantele si comertul sunt principalele sectoare promovate in online potrivit raportului AdMonitor realizat de Gemius pentru zona Europei Centrale si de Est, informeaza un comunicat emis de companie. Raportul a vizat 11 din cele 12 tari CEE (Bulgaria, Croatia, Cehia, Ungaria, Letonia, Lituania, Polonia, Romania, Serbia si Slovacia) si a analizat sectoarele cel mai bine promovate in online, precum si eficienta formatelor de publicitate digitala.

In Romania, Lituania, Ucraina si Letonia ponderea cea mai mare a campaniilor publicitare online a fost inregistrata in sectorul comert, mai exact 19% pe pietele din Romania si Lituania si 17% pe piata din Letonia. In Lituania, un procentaj mare de reclame online a fost generat de companiile care promoveaza produse si servicii din categoria “timp liber” (19%). In Bulgaria, companiile care promoveaza produse pentru menaj, mobila sau produse decorative au inregistrat 14% din totalul campaniilor publicitare online. Reclamele la servicii de telecom au inregistrat ponderea cea mai mare din totalul campaniilor publicitare din Slovacia, Ungaria (28% in fiecare tara) si Polonia (25%). In schimb, reclamele referitoare la servicii financiare, asigurari si brokeraj au fost majoritare in Slovenia (35%), Republica Ceha (36%) si Croatia (24%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related