Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in iunie 2013

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri de Bricolaj/Mobila si Home Care in online in iunie 2013

Sectorul Bricolaj/Mobila a generat in luna iunie a acestui an 1480 de aparitii in online, cu 16% mai putin ca in luna mai, si un viewership de 3,5 milioane. Vizibilitatea sectorului a crescut fata de luna precedenta cu 4% in presa online si cu 4,5% pe bloguri & forumuri, insa a scazut cu aproape 40% pe retelele sociale. Topul lunar al celor mai vizibile branduri pe Facebook este realizat de fbMonitor, platforma de monitorizare si analiza a paginilor de Facebook lansata de TreeWorks, si acopera 24 de categorii de branduri.

 

Topul vizibilitatii brandurilor de Bricolaj/Mobila in online, in functie de expresiile folosite de utilizatori pe toate canalele analizate, este condus in luna iunie de Dedeman, Bricostore si Ambient.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related