Cansu Derintuna (Praktiker): Repozitionarea este o etapa fireasca in procesul dezvoltarii Praktiker in Romania

Cansu Derintuna (Praktiker): Repozitionarea este o etapa fireasca in procesul dezvoltarii Praktiker in Romania

Lansata la inceputul lunii iulie, "De la casa la Acasa", noua campanie Praktiker semnata thegroup, isi propune sa repozitioneze brandul de bricolaj si sa-l apropie mai mult de romanii care vor sa-si imbunatateasca locuintele. Mai multe despre campania de repozitionare, dar si despre planurile companiei pentru viitorul apropiat ne spune Cansu Derintuna, Directorul General al Praktiker Romania.

IQads: Cum arata piata de bricolaj din Romania in momentul de fata si cum a evoluat ea in ultimii ani? Care sunt principalii competitori?
Cansu Derintuna: In doar 15 luni piata locala de bricolaj s-a schimbat radical: patru grupuri au decis sa plece, alti doi jucatori, printre care si Praktiker, au decis ca este un moment bun sa investeasca in sector, in timp ce francezii de la Leroy Merlin au gasit oportunitatea sa isi extinda reteaua. Ultimii ani au fost marcati, asadar, de schimbari majore, iar de la inceputul anului ne confruntam chiar cu un proces de "curatare" a pietei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related