Lidl le-a dedicat o melodie fanilor sai

Lidl le-a dedicat o melodie fanilor sai

Pagina de Facebook a Lidl Romania a depasit in weekendul 10-11 august 2013 pragul de 1 milion de fani, iar momentul a fost marcat printr-o petrecere in Cluj Napoca si prin lansarea primei melodii dedicate fanilor de pe Facebook, produsa de Hahaha Production si interpretata de Andra si Krem, arata un comunicat emis de GolinHarris.

In cadrul festivalului de muzica si gatit "Mix Music Evo" si "Pofteste si Gateste" desfasurat la Cluj Napoca, Lidl a organizat pe 11 august spectacole cu laser, tunuri cu confetti si focuri de artificii. Intregul spectacol a putut fi vizualizat live pe pagina oficiala de Facebook a companiei, prin intermediul unei aplicatii de live streaming. Utilizatorii care nu au putut fi prezenti la eveniment au avut ocazia sa se conecteze in aplicatie prin intermediul webcam-urilor, imaginile lor fiind difuzate pe ecranele imense din parcarea Salii Sporturilor din Cluj Napoca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related