KFC a lansat campania "Lord of the Wings"

KFC a lansat campania "Lord of the Wings"

KFC a lansat campania "Lord of the Wings" prin intermediul careia promoveaza aripioarele picante si crocante Hot Wings, potrivit unei informari din partea GolinHarris. Campania, care se desfasoara sub umbrela sloganului "Tu cat rezisti?" comunica prin executii TV, OOH si in-store principalul atribut al aripioarelor, faptul ca sunt picante.

Prin intermediul spotului TV, KFC isi propune sa identifice, dintre consumatorii de aripioare, pe acela care poate fi numit Lord of the Wings.

De asemenea, comunicarea include si kit-uri de presa neconventionale, livrate de un actor care intrase in pielea personajului mentionat mai sus.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related