Publicitatea in era selfie

Publicitatea in era selfie

Sugubat, asta este cuvantul care ii descrie cel mai bine zambetul lui Lionel Messi atunci cand il provoaca pe Kobe Bryant la o partida de selfie-uri. Chiar daca femeile lumii ar fi vrut sa-l vada pe Kobe imbracat sumar, miza e totusi realizarea unor fotografii cu tinute decente si fundaluri interesante: Muntele Kilimanjaro, Marele Zid Chinezesc, jungla, savana, panorama Istanbulului sau Piata Rosie din Moscova.

Asa incepe calatoria celor doi sportivi prin lume, in incercarea de a surclasa pozele celuilalt, in dulcele stil competitiv de care niciunul nu e strain. Intrecerea implica saruturile languroase ale unui leu, un rechin curios si photobombing. Bineinteles, ea n-ar fi fost posibila fara compania aeriana potrivita, care sa ii poarte pe cei doi dintr-o parte in alta a lumii. Ad-ul, realizat de Crispin Porter & Bogusky Europe pentru Turkish Airlines, este un fel de Amazing Race cu staruri, pe repede-nainte si face parte din noua campanie a liniei aeriene din Turcia - Widen Your World:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related