Un cadou de Sf. Valentin, un strop de rusine si un pic mai mult kitsch

Un cadou de Sf. Valentin, un strop de rusine si un pic mai mult kitsch

AdWeek spune ca reclamele de Saint Valentine's Day pentru serviciul de livrare de flori FTD sunt depasite, in epoca mesajelor de dragoste scrise pe cer printr-un serviciu mobile sau a inimioarelor proiectate pe panouri outdoor cu un singur click pe touchscreen. Spune ca in targetul FTD nu mai sunt barbati care fac cadouri atat de neinspirate si invechite si ca izul de sitcom din '90 al reclamelor nu se mai potriveste cu publicul tinta. Pacat ca FTD nu exista in Romania, aici piata cadourilor kitschoase e in plina dezvoltare, spre entuziasmul barbatilor imbatati de dragoste si prinsi in mrejele iubitelor. Asta nu inseamna ca barbatii nu se mai straduiesc sa gaseasca cadouri destepte si originale, asezonate cu un pic de romantism. Dar, cu siguranta, sunt multe exemple neaose de declaratii de dragoste neinspirate si dovezi de afectiune incarcate peste limita standardului de dulcegarie. Fiecare dintre noi cunoaste pe cineva care cunoaste pe cineva care a primit macar o data un ursulet roz care imbratisa o pernuta impodobita cu strasuri. Sau o floare de plastic lipita pe o o bucata de carton inscriptionata cu o platitudine pe post de declaratie. Sau un buchet de flori imbracat in aluminiu si decorat cu panglici multicolore, ferigi si gipsofila. Desi, trebuie sa recunosc, toate astea suna mai bine decat cadourile pe care barbatii din reclamele FTD le descriu cu atat de mult entuziasm, mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar