Cateodata, mai putin inseamna mai mult

Cateodata, mai putin inseamna mai mult

Ce bine ca mai exista oameni care cred inca in vorba aia cu "less is more", adica "mai putin e mai mult". Azi am doua exemple care sa ilustreze aceasta zicala: unul vine de la un lant de farmacii si unul de la Ikea.

Apotek, un lant de farmacii din Suedia, a amplasat un ad dotat cu senzori ultrasonici pe peronul unei statii din metrou din Stockholm si a uimit calatorii. Panoul, care promoveaza niste produse pentru podoaba capilara, reactioneaza in timp real la trecerea trenurilor prin statie. Ideea e simpla: billboard-ul infatiseaza o fata frumoasa, iar in momentul in care un tren trece pe langa ea, parul ei incepe sa fluture in vant. Tag-line: Parul tau prinde viata cu produsele noastre. Akestam Holst e agentia din spate:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related