
outdoor

![[Politice 2.0] Vlad Tăușance: În politică nu există adevăr suprem, există competiție între moduri de a vedea lumea](https://media.iqads.ro/2019/10/vv-cover-410.jpg)
[Politice 2.0] Vlad Tăușance: În politică nu există adevăr suprem, există competiție între moduri de a vedea lumea
![[Politice 2.0] Bogdan Costin: Între noi, alegătorii, e trendul acela de discuții fără nuanțe, degrabă vărsător de sânge, din social media](https://media.iqads.ro/2019/10/bogdan-costin-cover-410.jpg)
[Politice 2.0] Bogdan Costin: Între noi, alegătorii, e trendul acela de discuții fără nuanțe, degrabă vărsător de sânge, din social media

BRD lansează campania de brand „Tu ești viitorul”, aducând în prim-plan platformele Scena9, Școala9 și MINDCRAFT
![[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”](https://media.iqads.ro/2019/10/vlad-ifrim-cover-410.jpg)
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”

Starcom Media și TPS Engage: Performanța vânzărilor poate fi corelată cu rezultatele reclamelor Digitale OOH

Urmatoarea destinatie TPS Engage - Coreea de Sud. Matei Psatta: In primele luni vom stabili parteneriate si adapta produsul pentru piata locala

Eurosport își trimite fanii la Roland-Garros și îi încurajează să transmită mesaje pentru jucătorii preferați printr-o campanie OOH
