![WINK semnează o serie de execuții 3D OOH pentru Samsung la inaugurarea noului ecran digital din Iulius Mall Cluj-Napoca](https://media.iqads.ro/2024/07/cover-wink-x-samsung-iulius-mall-cluj-web-cover-410.jpg)
Outdoor
![WINK semnează o serie de execuții 3D OOH pentru Samsung la inaugurarea noului ecran digital din Iulius Mall Cluj-Napoca](https://media.iqads.ro/2024/07/cover-wink-x-samsung-iulius-mall-cluj-web-cover-410.jpg)
![„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc](https://media.iqads.ro/2024/06/preview-viaprofi-macheta-206x140mm-copy-cover-410.jpg)
„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc
![CESAROM oferă 10 ani garanție și lansează campania integrată de comunicare “Schimbă placa cu CESAROM”](https://media.iqads.ro/2024/06/kv-cesarom-final-cover-410.jpg)
CESAROM oferă 10 ani garanție și lansează campania integrată de comunicare “Schimbă placa cu CESAROM”
![Rusu+Borțun și ZYX Books semnează campania ,,electorală”: Alege Maria Ressa! O premiantă Nobel pentru București](https://media.iqads.ro/2024/06/whatsapp-image-2024-06-06-at-10-36-25-cover-410.jpg)
Rusu+Borțun și ZYX Books semnează campania ,,electorală”: Alege Maria Ressa! O premiantă Nobel pentru București
![[Case Study] Brandfusion - Vitamix, cu o nouă identitate vizuală, lanțul de magazine naturiste devine un lifestyle brand](https://media.iqads.ro/2024/05/110-cover-410.jpg)
[Case Study] Brandfusion - Vitamix, cu o nouă identitate vizuală, lanțul de magazine naturiste devine un lifestyle brand
![Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România](https://media.iqads.ro/2024/05/ilustr-2-cover-410.jpg)
Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România
![PUMA lansează campania de brand „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” pentru a-și consolida poziționarea în performanța sportivă](https://media.iqads.ro/2024/05/c-puma-cover-410.jpg)
PUMA lansează campania de brand „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” pentru a-și consolida poziționarea în performanța sportivă
![Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024](https://media.iqads.ro/2024/04/cover7-cover-410.jpg)
Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024
![Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România](https://media.iqads.ro/2024/04/kv-rebranding-ppc-2-cover-410.jpg)
Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România
![PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv](https://media.iqads.ro/2024/04/0023-cover-410.jpg)
PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
![“Să nu ai nicio surpriză e cea mai mare surpriză” ne spun Lidl și MRM România în noua campanie de imagine lansată](https://media.iqads.ro/2024/04/lidl-manifesto-kv-4x3-7-cover-410.jpg)
“Să nu ai nicio surpriză e cea mai mare surpriză” ne spun Lidl și MRM România în noua campanie de imagine lansată
![Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri](https://media.iqads.ro/2024/03/hermosa-iqads-cover-cover-410.jpg)