Un tip bea trei litri de sos iute pentru a promova o aplicatie de smartphone

Un tip bea trei litri de sos iute pentru a promova o aplicatie de smartphone

Sunt sigur ca nu aveti 10 minute sa va uitati la cel mai prost filmulet publicitar realizat in prima parte a anului acesta, asa ca o sa va ajut eu si o sa vi-l povestesc pe scurt, ca sa va scutesc de deranj.

Hot or Not e o aplicatie de dating pentru smartphone, ca multe altele aparute in ultima vreme. 

L.A. Beast e un tip care se filmeaza inghitind diverse lucruri ridicole, de exemplu un cactus sau 150 de Chicken McNuggets de la McDonalds, si se posteaza pe YouTube.

Iar impreuna au reusit sa creeze ceva ingrozitor: un filmulet in care L.A. Beast bea vreo 3 litri de sos de rosii iute, il vomita si apoi vorbeste de aplicatia Hot or Not, incercand sa-si convinga privitorii sa o descarce.

Filmuletul are vreo 600.000 de vizualizari pe YouTube si a ajuns inclusiv in Time. Sunt curios cati bani a luat pentru asta L.A. Beast.

Va recomand sa va uitati doar daca aveti timp, stomac tare si intelegere pentru cei mai putin dotati intelectual:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related