Flavia, membra de seama a unei societati in care totul e personalizat

Flavia, membra de seama a unei societati in care totul e personalizat

Daca in anii trecuti doar bucurestenii se bucurau de o noapte in care puteau umbla liberi si salbatici pe strazi si mai ales prin agentiile de publicitate din oras, anul acesta Noaptea Agentiilor se extinde si in Iasi, Timisoara, Oradea si Chisinau. Pana sa ajungem in magica zi de 3 aprilie, va prezentam o mostra de creativitate venita din partea Utopium, una dintre agentiile participante din Oradea. Faceti cunostinta cu Flavia Furtos (Art Director, Utopium Advertising) si cu desenele ei frumoase. Le gasiti pe Society6 si le puteti pune pe tricouri, in rame, pe sacose textile, cani, ceasuri si cate si mai cate. Inainte sa cititi in continuare cum si-a descoperit si alimentat Flavia pasiunea, sa ne bucuram impreuna de acest urs polar trendy creat de ea:

Flavia who?
Presupun ca ar trebui sa ma prezint ca fiind Art Director la agentia de publicitate Utopium, din Oradea. Asta imi ocupa o mare parte din zi, insa exista si cateva proiecte personale care imi ocupa noptile. Somnul este supraestimat!

Cand nu lucrez, lucrez! Mazgalesc, ma joc, creez. Fac parte din categoria oamenilor norocosi care au o pasiune, nu doar un job... Din acest motiv, de cele mai multe ori, schimb doar locul din care lucrez. Insa, pentru a nu parea 100% dependenta de cariera, o sa va spun si ca practic echitatia de aproximativ un an. Nu exista o metoda mai buna de relaxare, credeti-ma.

La capitolul inspiratie,stau cu ochii pe Dave Trott, (not in a creepy way). “Guilty pleasures”: food photography si bloguri fashion. Din tara: IQads si...cam atat.

A fost odata o idee
Totul a inceput cu o mica obsesie de a personaliza cam tot ce am. Am inceput cu personalizarea tricourilor, stickere si tote bags. Iar in urma cu 4 ani m-am gandit sa duc “joaca” la un nivel mai serios. Am dat de Society6.com, un site care m-a surprins prin calitatea si diversitatea produselor. <<That was the beginning of a beautiful friendship!>>  Prima colaborare a avut loc multumita unor cuvinte magice: “I want that on a T-Shirt!”, fiind vorba de una din multele mele mazgalituri. Cat despre echipa din spatele proiectului, ea este formata din o persoana si o cheama Flavia Furtos.

Obiective
Stiam ca multi prieteni de-ai mei isi doresc obiecte personalizate, asa ca le-am facut o oferta pe care n-o pot refuza! Practic am vrut sa incurajez individualitatea. E plictisitor sa vezi aceleasi modele de haine peste tot, este stanjenitor momentul in care te intalnesti cu o persoana care poarta acelasi tricou. Am vrut sa “combat” putin monotonia prin nevoia personala de schimbare, apoi am dus-o la nivelul urmator prin Society6.com

Pasii
Toate s-au intamplat peste noapte. La propriu. <<Made the design, joined the society, sold my first T-Shirt.>>

Promovare
Mult spam. Bine fie, e totul organic: las un link pe Facebook si peste noapte, miraculos, face singur share-uri si like-uri.

Cele mai importante momente
Primele tricouri vandute. Priceless.

Greutati
Iarna nu s-au vandut prea multe tricouri – duh! - insa i-am implorat sa introduca si hanorace si a fost bine pana la urma. Vorbind serios, am avut un ritm destul de constant.

Ce a ajutat proiectul sa creasca
Discutiile cu prietenii in urma carora s-au nascut multe idei noi. Brainstorming-uri spontane.

Viitorul
Atata timp cat am idei noi, micul meu butic virtual va fi mereu la zi.

Flavia in alte proiecte
Pot doar sa va invit sa-mi urmariti site-ul, fiindca se anunta o colaborare pe un proiect extrem de interesant. Nu am voie sa “dau din casa”, <<not yet>>.

Si cumparati tricouri... cumparati tricouri!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related