Google lanseaza un nou format de ad-uri: magazine ads

Google lanseaza un nou format de ad-uri: magazine ads

Magazine ads este cel mai nou format de ad-uri introdus de Google in AdSense. Pana acum existau doua tipuri de ad-uri pe care atat publisherii, cat si advertiserii le puteau folosi: text ads si display ads. Acestia puteau fie sa aleaga unul dintre ele, fie sa le ruleze pe amandoua. Magazine ads reformateaza textul astfel incat sa se incadreze in spatiul folosit de display ads, permitandu-le publisherilor care optau doar pentru display ads sa ruleze si reclame cu text. 

     

Clasicele text ads versus magazine ads

“Daca un advertiser care foloseste text obtine spatiul de reclama de pe site-ul tau destinat display ads, reclama va aparea in formatul magazine ad. Formatul a fost creat avand in minte reclamele din revistele printate, accentul punandu-se pe spatiere si pe typography. Look-ul magazine ads este diferit de cel al text ad-urilor obisnuite”, explica Yuheng Kuang (AdSense, Software Engineer) intr-o postare pe blogul AdSense.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related