Bienvenidos en la telenovela de Lidl

Bienvenidos en la telenovela de Lidl

Ce dor mi-era de o telenovela ca pe vremuri! Cu menajere insarcinate, prietene care de fapt nu sunt prietene si iubiti care de fapt sunt frati, de fraze precum "estoy embarazada", "porque me enganaste", "eres my hermano". Celor care suspina cu nostalgie fie dupa Sclava Isaura (clasic), fie dupa Marimar sau Clona, Lidl le aduce: Amar y Comer, serialul pe care l-a creat pentru a-si promova saptamanile iberice. 

Cred ca sunteti deja familiarizati cu saptamanile tematice de la Lidl. Pe urmatoarele doua, in care in magazine vor abunda produse specifice Spaniei si Portugaliei, retailerul a ales sa le promoveze printr-un serial online, o telenovela. Protagonistii sunt Julio, un Casanova spaniol venit in vizita in Romania la prietena lui Maria, pe care o cucereste gatindu-i feluri de mancare spaniole. Problema este ca Maria e acum casatorita cu un roman, Alex. Sa vedem un teaser: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related