Gadilam urechi, antrenam voci, gandim coregrafii

Gadilam urechi, antrenam voci, gandim coregrafii

Cei care ne stim mai cu urechi si voci muzicale, nu remarcabile, dar acolo, pe tonalitatea buna, avem un cadru unde sa ne exprimam si nu mi-e foarte clar de ce nu-l folosim mai des. Se numeste karaoke. Inteleg timiditatea oarecum, inteleg frica de ridicol, ok. Dar nu-i indeajuns pe argumente contra. 

Pro in schimb sunt multe. Noi va propunem o Cupa, cu castigatori si fara pierzatori pentru ca, sa va explic, vrem sa facem o mare, uriasa petrecere cu karaoke unde sa se cante si sa se rada din toata inima indiferent de competitie. Inscrierile la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music s-au prelungit pana pe 12 septembrie. Iulia e pe pozitii si va asteapta formularul de inscriere pe adresa [email protected]. Vorbim de echipe, o sa va faceti trupe si coperte de album, interpretari solo si cu artisti cunoscuti, coregrafii. Si pe toate astea le premiem. Mai multe detalii, ati zis? Dati un click si rezolvam.

Ca sa va pregatiti cum trebuie, va oferim mai jos un playlist de reclame care sa nu va mai iasa din cap pana nu le cantati de mama focului la dus, pe strada, la telefon unui prieten, prin holurile agentiei, la brainstorminguri, in sedinte si la bere.

Incepem usor. Pe post de vocalize, recomandam Piero Umiliani - Mah Na Mah Na. De ea ne-am lovit intr-un spot recent pentru biscuitii de la McVitie's, semnat Grey Londra:

Tot Grey Londra au facut si urmatorul spot pentru The Sun, pe ideea "cand dragostea de fotbal doare, The Sun e acolo si te intelege: Nazareth - Love Hurts este melodia.

Un spot pentru Moneysupermarket.com ne trimite intr-o scurta calatorie in anii '80, cu Word Up de la Cameo (o stiti sigur dupa ureche):

Si o voce feminina, a lui Lorde, care are acum 17 ani si a inceput sa cante de la 13. Am auzit melodia Royals intr-un filmulet cu fotbalistul Messi pentru Samsung Galaxy Note 3.

I Believe in You ne canta dulce Kylie Minogue, intr-un spot pentru compania de asigurari Nationwide.

Avem cateva si din Romania. Volksbank a revitalizat o melodie care implinise vreo 2 ani: Jessie Ware - Wildest Moments.

2 de la Orange cu melodii saltarete si voioase, adica Avicii - Wake Me Up si The Killers - Read My Mind:

Una tot asa, de buna dispozitie inspirationala, de la Ciuc Premium (sau John Newman) - I Need To Know:

Si una din 2014, asemanatoare as zice in mesaj, care vine din partea Golden Brau (melodia One Republic - Counting Stars).

N-am mers prea mult in trecut cu selectia, dar la final imi permit o scapare. Inchei nostalgic cu un spot Carlsberg in care se fredoneaza Queen - Love of My Life, de acum niste ani. Eu o s-o cant vreo 3 zile de aici inainte, sa stiti sa ma evitati in timpul asta daca nu vreti serenade.

Cantari placute si sa ne auzim cu bine.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related