[Klausificarea Romaniei] Dan Petre: 16.11.2014 este ziua in care duhul a iesit din smartphone-urile tinerilor

[Klausificarea Romaniei] Dan Petre: 16.11.2014 este ziua in care duhul a iesit din smartphone-urile tinerilor

Uralele si bucuria au rasunat dintr-o parte. De cealalta, s-a simtit o liniste mai mult sau mai putin ingrozita. Surpriza, in schimb, s-a pogorat peste toti. Pe 16 noiembrie s-a scris o istorie dincolo de cea politica. Un cumul de factori a dus catre formarea unui precedent in comunicare: online-ul a batut TV-ul.

Ce inseamna asta pentru industrie? Aflam de la cunoscatori experimentati cat de one-hit-wonder a fost digitalul in ecuatia alegerilor prezidentiale din 2014.

Pentru Dan Petre (Partener, D&D Research), rezultatul alegerilor a fost bazat pe un cocktail-minune, amestecat in mai multe pahare, cu ingrediente care s-au amplificat unul pe celalalt pana au creat o avalansa de neoprit. Facebook-ul romanesc a trecut de la stadiul de instrument de relationare la unul de actiune sociala. Pentru prima oara, spune Dan, avem dovada certa a unei schimbari de paradigma.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related