[#pitch2015] Radu Florescu: Initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii ghidului de pitch in industrie

[#pitch2015] Radu Florescu: Initiativa de astazi ne-a creat momentumul introducerii ghidului de pitch in industrie

Pitch-ul Carrefour de azi-dimineata capata o aura tot mai mare. Reactiile in online curg si momentul istoric este consemnat prin meme-uri sau reflectii serioase privitoare la traiectoria proiectelor din comunicare. Ca sa tratam subiectul cu o anvergura demna de dimensiunea pitch-ului si, mai in serios, pentru a-l aborda din toate unghiurile, ne-am indreptat si in directia UAPR-ului pentru o pozitie oficiala:

 

Privind din mai multe unghiuri, comunicarea eficienta si eficace incepe cu respectul reciproc. Ideea este sa scoti tot ce este mai bun din fiecare, sa cresti piata, iar ceea ce s-a intamplat astazi nu este cel mai concludent exemplu in acest sens.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related