Mare pitch mare s-a facut in dimineata asta #pitch2015

Mare pitch mare s-a facut in dimineata asta #pitch2015

Azi dimineata la orele 10:00, in cadrul Hotelului Pullman din capitala s-a organizat tabara publicitarilor romani. Veniti cel mai probabil cu masinile proprii sau cu mijloacele de transport in comun - deoarece ar fi fost totusi greu de inchiriat niste microbuze speciale - crema si pandispanul marcomm-ului din Bucuresti erau invitate la o activitate de grup dintre cele mai interesante. Etapa de briefing a unui pitch-cat-toata-lumea pentru clientul Carrefour.

Avem screenshot-uri cu mailul invitatiei, avem valoare:

 

Induiosator e ca evenimentul a pricinuit si un flux de reactii in online ale celor mai amuzanti si amuzati de starea de fapt a pitch-ului cu cea mai laaaarga acoperire dintotdeauna. Vorbim nici mai mult nici mai putin de un recensamant al industriei de comunicare de la noi. 

 

Predu si l-a imaginat pe Jean-Baptiste Demoncourt Dernoncourt pe tronul lui de General Manager - candid, senin si atotputernic.

 

Toata lumea, sincron cu pixurile in agenda: brainstorming-ul e pe Arena Nationala. Via Viorel Holovach (Tempo):

 

Bogdan Nitu (WEBSTYLER) a pornit hashtag-ul foarte propice #pitch2015. Speram sa prinda. Costin Radu (The Geeks) remarca in comentarii situatia lamentabila a agentiilor care n-au iesit la joaca :) 

 

UGC-ul prinde si mai mult avant, ia uite cum iese Don Draper din culise.

 

Alex Pomana (FRIENDS/TBWA) cauta pe site-ul Carrefour numai cuvinte-cheie: "idee fresh si inovativa pentru campanie brand".

 

Urmeaza sa vorbim si cu reprezentantii UAPR, care ne spuneau la un moment dat despre lansarea unui ghid de pitch, dar si cu cei de la Carrefour. Pana atunci, continuam documentarea reactiilor care apar - fiti pe faza. Macar acum, daca la pitch nu v-au chemat.  

 

[UPDATE] After-pitch-party FRIENDS/TBWA.
Via Laura Nedelschi:

 

[UPDATE] Serban Alexandrescu (Headvertising) trece de pitch-ul clientului si o ia inspre constiinta fiecarei agentii care s-a dus la numitul pitch:

 

[UPDATE] Nu stim daca au fost invitate fix 84 de agentii, dar ce ti-e 84, ce ti-e 92, 127, 215... [insert aici progresie matematica cu acte-n regula]. Corina Bacanu:

 

[UPDATE] Mai sa fie, deja vine iarna? Ioana Mucenic (pastel):

 

[UPDATE] Robert Tiderle (Papaya) si intrebarea "Cum le explicam asta juniorilor?".

 

[UPDATE] Alex Pomana is trending.

 

[UPDATE] Doua contributii de vaza de la Ionut Bunescu (blogger & responsabil cu social media la Altex Romania):

 

[UPDATE] Liviu David (Next Advertising) si butonul de Select All:

 

[UPDATE]  Radu Restivan (Daescu Bortun Olteanu) e de serviciu azi pe tematica sportiva:

 

[UPDATE] Traditii si obiceiuri romanesti. Via Ionut Pasolea.

 

[UPDATE] Octavian Gheorghe (GMP PR) ne reaminteste de esecul dureros numit Ziua Izabelei.

 

[UPDATE] Ce film vezi diseara? Vlad Giogu (Centrade) recomanda:

 

[UPDATE] Daca va intrebati care e pozitia oficiala GMP Advertising in toata chestia asta:

 

[UPDATE] Parca am mai zis ca vine iarna, nu? Claudiu Jojatu (The Beards Studio):

 

[UPDATE] Silviu Istrate (Kaleidoscope Proximity) stia de pitch dinainte sa fie cool:

 

[UPDATE]  Julien Britnic omagiaza un roman clasic de Emily Bronte. Poate il si citim daca tot auzim de el, e?

 

[UPDATE] Stefan Chiritescu (Kaleidoscope Proximity) vede noi oportunitati:

 

[UPDATE] O anecdota binemeritata din partea lui Sorin Psatta (BBDO Romania):

 

[UPDATE] Tudor Ghiurca (Vodafone) bate un apropo la potentialul creativ al viitoarelor campanii Carrefour:

 

[UPDATE] Alex Zamfir (funvertising) propune cel mai bun scenariu de reactie la pitch:

 

[UPDATE] Cristian Stan (Optimedia) isi aminteste de parintele etern nemultumit care este Darth Vader:

 

[UPDATE] Inca un silver lining de la Dragos Stanca (THINKDIGITAL) :)

 

[UPDATE] #pitch2015, pitch-ul CuDeToate. Alex Icodin (Leo Burnett Group):

 

[UPDATE] Lorand Balint Boti (Leo Burnett Group) este contra valului si vede inovatia din pitch-ul nostru cu alura de Leviathan:

 

[UPDATE] Bun, a fost, acum ce facem? Sugestia lui Dan Petre (D&D Research):

 

[UPDATE]  Lucian Rotaru (TRUSTED.ro si GPeC) indeamna la zen:

 

[UPDATE] Mai intai afla ce vrei si abia dupa aia deranjeaza lumea - e valabil atat la frizer, cat si in viata. Matei Psatta (Leo Burnett Group):

 

[UPDATE] Doamna Stela prezice in trecut:

 

[UPDATE]  Gabriela Lungu cere si pozitii oficiale, pe langa meme-uri si indignari personale:

 

[UPDATE] Am intrat in Cartea Recordurilor cu pitch-ul asta? THE SECRET SERVICE:

 

[UPDATE] Publicitatea urata si publicitatea frumoasa. Sebastian Olar:

 

[UPDATE] Pitch-ul revolutionar, in viziunea lui  Marian Ionescu:

 

[UPDATE] Un SOS de weekend, de la Sorin Psatta:

 

[ articol in curs de actualizare ] #pitch2015

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related