[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”

[Cum să ieși din feed] Radu Florescu & Mihai Gongu: Atunci când lumea lor digitală se confruntă cu întreruperi tot mai numeroase, oamenii vor tinde să se deconecteze și să caute alte „spații”

Publicitatea a fost mereu despre empatia pe care brandurile o au față de consumator, iar pandemia a transformat gândirea empatică față de public într-o necesitate. Oamenii vor să se simte înțeleși, ascultați și validați prin mesajele transmise de brand.

E ceea ce au observat Radu Florescu, CEO și Mihai Gongu, ECD la Cheil | Centrade la modul în care abordarea campaniilor s-a schimbat odată cu modificările aduse de pandemie. Cu toate minusurile ei, dacă ne forțăm să vedem și partea plină a paharului, pandemia a creat oportunități noi acolo unde înainte nu existau. Iar cine a venit cu cele mai ingenioase soluții a avut de câștigat atenția publicului dornic să evadeze din realitatea pe care o trăim.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related