[Bloggerii si publicitatea] Tomata cu scufita: Ma enerveaza cand bloggerii se vand pentru un sort de bucatarie

[Bloggerii si publicitatea] Tomata cu scufita: Ma enerveaza cand bloggerii se vand pentru un sort de bucatarie

Care sunt, insa, regulile Andreei Ursu-Listeveanu cand vine vorba de publicitate pe blogul ei? Nu scrie pe 50 de lei si nu face reclame la produse si servicii precum tigarile electronice sau jocurile de noroc.

Andreea are blog de 8 ani, mai precis de pe 5 mai 2007. "L-am facut pentru ca mi-a placut foarte mult ideea de a scrie ceva si de a primi feedback instant. A fost din dorinta de a scrie si de a avea un jurnal online care sa-mi faciliteze comunicarea cu oamenii. Nu m-am gandit niciodata la bani si nici n-am sperat ca voi ajunge vreodata sa castig ceva din blog", spune ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related