Rugaminte pentru publicitarii aflati la Cannes

Rugaminte pentru publicitarii aflati la Cannes

Nu stim daca s-a facut vreun studiu pe tema asta, dar simtim cum mizantropia infloreste vara. Si nu te enerveaza doar pozele cu fericirea nesfarsita in fata marii care te bombardeaza oriunde ti-ai arunca ochii pe internet, dar si publicitarii care s-au adunat in aceasta perioada pe plaja de la Cannes. Humble bragging ridicat la apoplexie, autofelicitari galactice, maxime filosofice care il incurca si pe magarul lui Buridan. 

Ce e de facut? Un blog de Tumblr care sa ne mai racoreasca, de exemplu. Cum e colectia aceasta de tweet-uri pe Cannes You Please Shut Up?

Publicitarii de la festival sunt vanati pe Twitter, iar postarile lor filosofic-serioase, comentate cu un umor ce tinde inspre nuanta rauvointei.

Cum se recunoaste un copywriter care tocmai a avut o depresie? 

Cine poate dezlega o astfel de ghicitoare? 

Sau pe acestea? 

E greu la Cannes. Prea multe iahturi si sufleuri de scoici. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related