Mercedes-Benz Romania si Golin au sustinut #performanta la Campionatele Internationale de Inot

Mercedes-Benz Romania si Golin au sustinut #performanta la Campionatele Internationale de Inot

Mercedes-Benz Romania si Golin au sprijinit sportivii romani care au participat la Campionatele Internationale de Inot, campania de comunicare implementata cu aceasta ocazie avand un reach de peste 840.000 de persoane in social media si a generat peste 10.000 de interactiuni pe pagina de Facebook Mercedes-Benz. 

In perioada 8-12 iulie, 250 de sportivi din 10 tari, printre care 32 de romani, au concurat atat pentru titlul de campioni internationali, cat si pentru a obtine punctaje care sa-i ajute in calificarea la Jocurile Olimpice de la Rio, din 2016, aceasta fiind cea mai importanta competitie de acest profil desfasurata in Romania in ultimii treizeci de ani.

"Sustinator al performantei si excelentei, Mercedes-Benz este un partener constant al evenimentelor sportive, sprijinind de-a lungul timpului diverse competitii organizate de federatiile sportive. Cu totii avem in comun dorinta de a fi cei mai buni si ne bucuram ca impreuna cu Golin am putut fi alaturi de sportivii romani in drumul lor catre podium," a declarat Mirel Dediu (Corporate Marketing & PR/Communications, Mercedes-Benz Romania).

Pentru a face cunoscuta miza competitiei, au fost realizate o serie de video-uri subacvatice inedite, care le-au oferit sportivilor ocazia de a-si transmite gandurile, emotia si increderea catre fiecare roman.

„Avem aceeasi destinatie: locul 1!” si „Suntem romanii pregatiti pentru medalie!” au fost principalele mesaje, acestea reprezentand totodata si indemnul cu care publicul a fost invitat sa sustina sportivii romani participanti la competitie.

Toate materialele video au fost trimise catre presa si blogeri si au fost viralizate cu ajutorul paginilor de Facebook Mercedes-Benz Romania, Federatia Romana de Natatie si Pentatlon Modern, adunand peste 320.000 de vizualizari in social media in 14 zile.

Mai mult, pentru a determina cat mai multi romani sa sustina sportivii in calificarile Romaniei pentru Jocurile Olimpice din 2016, bloggerii pasionati de inot s-au implicat in campanie si au dus povestile participantilor si mai aproape de public.

Prin intermediul unor sesiuni dedicate de interviuri, acestia au avut ocazia sa afle mai multe informatii despre ce inseamna cu adevarat viata de sportiv si care este drumul catre performanta si excelenta.

"Acest proiect spune o poveste simpla si frumoasa, despre curaj si perseverenta. Ne bucuram ca impreuna cu Mercedes-Benz si Federatia Romana de Natatie si Pentatlon Modern am avut oportunitatea de a face cunoscuta miza sportivilor romani. Tacticile de comunicare online si offline au avut ca rezultat un dialog intre sportivi si public si, cel mai frumos, am reusit sa transmitem sportivilor nostri mesajul de sustinere din partea a mii de romani," adauga Ana Trif (Senior Manager, Golin Romania).

Proiectul a fost coordonat de catre Mirel Dediu - Corporate Marketing & PR/Communications din partea Mercedes-Benz Romania.

Din partea Golin au participat Ana Trif (Senior Manager), Cristina Tudor (Manager), Alexandra Burdulea (Media Associate), Alexandra Siminiuc (Associate), Raluca Duta (Chief of the Bridge™) si Georgiana Mitroi (Digital Specialist).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Related