Golin a condus campania de comunicare pentru masina oficiala TIFF: Mercedes-Benz

Golin a condus campania de comunicare pentru masina oficiala TIFF: Mercedes-Benz

Editia din 2015 a Festivalului International de Film Transilvania (TIFF) a marcat al patrulea an consecutiv in care Golin a fost alaturi de Mercedes-Benz Romania in promovarea parteneriatului cu acest eveniment de prestigiu. Astfel, sub umbrela „Excelenta la TIFF”, Mercedes-Benz a oferit o noua serie de experiente memorabile tuturor participantilor la festivalul de la Cluj-Napoca. 

"Suntem in al optulea an de colaborare, putem vorbi asadar de o traditie, care se bazeaza pe valorile comune dintre TIFF si Mercedes-Benz: excelenta, inovatie si pasiune. In fiecare an, provocarea este de a oferi participantilor noi experiente memorabile si exclusiviste, pe masura anvergurii festivalului si aici intervine implicarea echipei Golin", a declarat Gabriel Craciun (Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz Romania).

In 2015, Mercedes-Benz a fost din nou Masina Oficiala a festivalului, promovand Premiului de Excelenta TIFF, oferit anul acesta marelui actor Marin Moraru. De asemenea, Mercedes-Benz a sustinut proiectul 10 pentru FILM, al carui obiectiv este promovarea actorilor care s-au remarcat in teatru, dar care nu au facut pana in acest moment pasul spre industria cinematografica.

Cu ajutorul Golin, Mercedes-Benz a introdus jurnalisti si bloggeri in universul brandului la TIFF. Pornind de la conceptul parteneriatului, acestia au fost invitatii unui eveniment alaturi de Marin Moraru, Catalin Stefanescu, Irina Gardescu si Emilian Oprea.

Mai mult, Mercedes-Benz si Golin au promovat excelenta catre toate categoriile de public, printr-o platforma de comunicare integrata.

Astfel, prin intermediul unor activari social media, soferii masinilor oficiale Mercedes-Benz au fost recompensati cu tratamente VIP pentru efortul depus pe perioada festivalului. Clientii de top ai companiei s-au bucurat si ei de activari speciale cu ocazia TIFF, in timp ce fanii paginii de Facebook Mercedes-Benz Romania au beneficiat de concursuri care i-au purtat in atmosfera festivalului.

"TIFF este unul dintre proiectele pe care le asteptam cu entuziasm in fiecare an. Efervescenta acestui festival, care e sinonima cu performanta de top in toate formele ei, face ca niciun an sa nu semene cu precedentul, chiar daca lumina reflectoarelor surprinde mereu excelenta", a declarat Ana Trif (Senior Manager Golin).


Ana Trif (Senior Manager Golin)

Echipa Mercedes-Benz a fost formata din Gabriel Craciun (Corporate PR Communication), Monica Floristean (Marketing & PR Mercedes-Benz Cars), Mirel Dediu (Marketing & PR/ Communications After-Sales) si Sabina Anehei (Sales&Marketing Accesories).

Din echipa Golin au facut parte Ana Trif (Senior Manager), Cristina Tudor (Manager), Alexandra Burdulea (Media Associate), Alexandra Siminiuc (Media Associate), Raluca Duta (Chief of the Bridge) si Georgiana Mitroi (Digital Specialist).

Fotografii de la eveniment:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related