Hei brandule, aduce-ti-as engagement

Hei brandule, aduce-ti-as engagement

Ne cerem scuze, chiar de la bun inceput, pentru ca nu am pus virgula intre Hei si brandule. Stim ca romanii sunt intransigenti in privinta asta.

Ne facem vinovati de propagarea unei glume nepoliticoase cu limba romana. Ne cerem scuze si pentru ca nu avem diacritice. Stim ca si acesta este un subiect sensibil.

Si acum sa continuam. Nu stim de ce tocmai acum sau care a fost scanteia, dar Hei fato a luat-o razna pe internetul romanesc. Am vorbit chiar si cu autorii paginii despre asta. Multe variante au aparut de atunci: cu pisici, calatori, alergatori, taximetristi si alte fenomene.

Noi am privit atent inspre branduri si cum au declinat ele gluma mai departe.

 

Am ajuns la Lidl, care au abordat tema fisticului gratuit (pentru ca multi dintre clientii lor prefera sa il manance fara sa il cumpere).

 

Reactiile au fost pe masura: oamenii au intrebat de ce nu mai au castraveti murati in borcane mari, daca fac angajari si care e faza cu TVA-ul din Grecia. Altii, insa, au dus mai departe gluma.

 

F64 au avut si ei ceva de spus pe aceasta tema. Iar oamenilor le-a placut, dupa cum se vede in raspunsuri: “vizita-v-as magazinul si intorcea-m-as acas' cu echipament pentru un business foto :))))

 

7 card au gasit o versiune energica:

 

[UPDATE] Si Berea Ciucas s-a bagat la gluma, cu Cerbul Cornel instigand la relaxare:

 

Zu a luat Hei fato, a adaugat vedete si au facut cateva glume cu versurile lor. Rezultatul: vreo 9.700 de like-uri.

 

Iar Weltkultur Cafe und Bar au facut si cafeaua sa zambeasca:

 
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related