Antena 3 si boicotul. Telekom Romania: Campania media derulata in prezent a fost programata pentru emisie la o serie de canale TV ce nu include postul respectiv de televiziune

Antena 3 si boicotul. Telekom Romania: Campania media derulata in prezent a fost programata pentru emisie la o serie de canale TV ce nu include postul respectiv de televiziune

[UPDATE] Reprezentantii Raiffeisen Bank au declinat, de asemenea, informatii suplimentare cu privire la retragerea publicitatii de pe canalul Antena 3, lucru sugerat intr-un comentariu postat vineri pe Facebook.

 

In urma boicotului canalului de televiziune Antena 3, despre care am scris pe larg aici, IQads a abordat reprezentantii companiilor Albalact, Raiffeisen Bank si Telekom Romania pentru explicatii suplimentare referitoare la modul de gestiune a acestei situatii. 

Cei de la Albalact nu si-au dorit sa comenteze mai mult asupra deciziei. Reamintim ca ZUZU a fost primul brand care s-a sesizat in urma comentariilor din online referitoare la activitatea nepotrivita a postului Antena 3.

In mesajul de pe Facebook, brandul spune ca nu se alatura boicotului, acesta adresandu-se tuturor consumatorilor romani "indiferent de culoarea politica, de preferintele sportive, de apartenenta religioasa sau culturala, de optiunile media, de varsta, de inaltime, de greutate, de venituri". 

Telekom Romania a postat de asemenea un comentariu pe pagina de Facebook, spunand ca pe Antena 3 nu sunt difuzate, in prezent, spoturi TV ce apartin Telekom.

La intrebarile noastre, reprezentantii grupului de companii Telekom Romania au raspuns indicand faptul ca publicul tinta al Antena 3 nu se regaseste printre cele vizate de cea mai recenta campanie a operatorului. Reiese de aici ca decizia a fost luata independent de seria de incidente din jurul Antena 3:

Telekom Romania selecteaza mediile pe care sunt difuzate materialele sale de promovare in baza tipului de public vizat pentru un impact optim. La acest moment, pe canalul in discutie nu sunt difuzate spoturile TV ale companiei.

Campania media derulata in prezent promoveaza Telekom Romania ca transmitator al UEFA Champions League si UEFA Europa League (la Telekom TV) si a fost programata pentru emisie la o serie de canale TV in concordanta cu publicul tinta vizat, serie ce nu include postul respectiv de televiziune. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related