Dilema brandurilor din Romania: canalul (Antena 3) este mesajul?

Dilema brandurilor din Romania: canalul (Antena 3) este mesajul?

La peste 50 de ani de cand McLuhan prevedea cea mai mare schimbare din istoria media, este randul brandurilor din Romania sa treaca acest test. Sa raspunda la o intrebare serioasa, pe care le-o adreseaza consumatorii lor: care sunt valorile pe care le respecta?

Dincolo de CSR si campaniile lor sociale, de valorile pe care le afiseaza la modul general, situatiile reale sunt cele care dau masura lor. Companiile incep sa reactioneze la criticile consumatorului, cum arata recent cazul PepsiCo.

Altele, si in cazuri mai mari si controversate, cum este boicotul Antena 3.

Dupa ce Raiffeisen Bank, care a sugerat in cel mai politicos ton ca nu mai are publicitate pe Antena 3, a venit si randul Telekom sa explice, la fel de diplomat, ca isi selecteaza mediile atent si pe canalul respectiv nu au reclame.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Related