Cursa de viteza pentru trecatori

Cursa de viteza pentru trecatori

Ne place ce au facut cei de la agentia Animal din Stockholm, pentru lansarea Reebok's ZPump 2.0. Daca ar fi venit in Bucuresti, insa, ar fi putut transforma provocarea in ceva cu totul extraordinar.

In locul unei curse de viteza, ar fi fost una speciala cu obstacole: cine reuseste sa ajunga primul la serviciu fara sa calce in rahatii de caini, sa fie muscat de vreunul, sa isi rupa piciorul in vreo groapa, sau fara sa fie accidentat in timp ce este nevoit sa alerge in strada, pentru ca pe trotuar sunt parcate masinile. In fine, noi credem ca ar fi fost amuzant, ca sa nu spunem trist.

Cei de la Reebok au ales, totusi, o strada de oras normal, cum este Stockholm. Si acolo au asezat un billboard interactiv, provocand trecatorii la un test de viteza. Cine reusea sa depaseasca 17 km/h, debloca o pereche noua de Zpump 2.0.

Dupa cum spuneam: romanii participa la curse din astea fara sa ii intrebe nimeni si tot ce primesc in schimb sunt borduri noi, o data la 4 ani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related