O noua serie Nature: animalele salbatice din publicitate

O noua serie Nature: animalele salbatice din publicitate

Mark Burnett povestea ca i-a venit ideea show-ului The Apprentice cu Donald Trump in timp ce facea Survivor si se uita la animalele din jungla. Si-a dat seama ca astfel de relatii feroce, mult mai sangeroase, sunt ascunse in birourile aseptice ale corporatiiilor. 

Cativa ani mai tarziu, scenariu se muta in birourile mult mai creativ decorate ale agentiilor de publicitate. Variable, o agentie din Winston-Salem, a lansat Adland Adventures, o „expeditie aproape comica in salbaticia publicitatii salbatice”. Garanteaza sentimente de bucurie, fericire si/sau stres post traumatic.

Seria de sase videouri, un fel de parodii Nature, dezvaluie adevarurile universale ale naturii uman-publicitare:

 

1. Zvonurile

 

2. Mailurile

 

3. Disperarea nocturna

 

4. Departamentul de Legal

 

5. Efecte speciale

 

6. Designul

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related