Fii Gucci, frate, nu te lasa

Fii Gucci, frate, nu te lasa

Daca marile companii, marketingul & politicienii sunt iritati de millennials, nici nu se poate descrie senzatiile de groaza care ii cuprind cand se gandesc la ceea ce vine dupa ei, simpatica Generatie Z. Pana si canalele de comunicare s-au blocat intr-un limbaj care nu mai permite usor descifrarea. McCann Worldwide a lansat in privinta asta un fel de dictionar urban, care incearca chiar asta: sa sparga codurile noului jargon.

Glosarul s-a infiripat in timp ce McCann Truth Central a realizat studiul “The Truth About Youth.”

Noi ne-am dus prima data la insulte. Si am descoperit unsult, de exemplu, o insulta ascunsa intr-un compliment:

 

Si Basic e tot un fel de insulta. Ceva de genul: ”Vai de capul tau ce om obisnuit ai ajuns”

 

Am trecut si la complimente, cum era firesc.  Avem Gucci. In cazul in care v-a aruncat cineva ceva cu Gucci, e de bine.

 

Si Damn Daniel ridica stima omului:

 

Dictionarul are 75 de termeni si fiecare are si o definitie video. Ati ghicit, porneste de la A si merge cu incredere pana la Z:

Adulting. Usor de intuit.

Ayoo. O varianta evoluata a ceea ce pare a fi invechitul "hey yo".

...

Mergeti voi mai departe pana la "Zayum", da?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related