Când ești Gucci, faci ce vrei

Când ești Gucci, faci ce vrei

Toată viața complicăm lucrurile. De când pășim pragul maturității, parcă suntem numai în strategii, planuri și în conjugarea greșită a verbului „a trăi”, pedepsindu-l cu fel de fel de prefixuri. Așa și în publicitate. Ne întrecem cu cele mai grele cuvinte, cele mai bogate slogane și cele mai împopoțate designuri și campanii. Tindem să aducem în publicitate tot mai multă artă, mai multe metafore, mai multă creativitate, mai mult, mai mult, mai mult.

Ca apoi, să apară (chiar și pe scurt timp) logo-ul lui Gucci și campania Rave like you are five cu tot cu noua colecție pentru bărbați pentru toamnă - iarnă 2020.

 

Îl lăsăm aici, să-l analizați, mai întâi, voi, așa cum se cuvine.

Scrisul copilaresc s-ar părea că n-are nicio treabă cu un brand din lumea modei grele, mari. Tiparul, care arată foarte mult ca scrisul de mână al unui copil, ne duce cu gândul la timpurile când veneam seara acasă cu capul plin de lecții.

Noul logo a dus la unele controverse, la care se adaugă mult zgomot. Reacțiile de pe social media au fost mixte. Unii spun că Gucci este foarte mare și-și poate permite astfel de capricii, alții sunt de părere că e un logo bizar și nu-i de nasul lui Gucci.

Rave Like You Are Five este inspirat din petrecerile de ziua de naștere a copiilor. Iar toată povestea asta ne învață să fim noi înșine, ca atunci când eram mici, dezlegați de dogme și stereotipuri.

Alessandro Michele, actualul director de creație al lui Gucci, a explicat ideea campaniei în felul următor:

Nici simplitatea nu-i așa de simplă cum pare la prima vedere. Nu știm dacă și-a atins scopul această campanie, dar cu siguranță s-a făcut auzită.

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related