Promotiile bazate pe cupoane, o metoda promotionala moderna si eficienta

CuponPro, prima casa de compensatie pentru cupoane din Romania, va lansa in ianuarie 2005 o noutate absoluta pe piata romaneasca a bunurilor de larg consum: promotiile bazate pe cupoane.

In esenta este vorba de o noua metoda promotionala, de o modalitate de a creste vanzarile.
Mecanismul de realizare al promotiilor pe baza de cupoane este prezentat in imaginea de mai sus.

1. Producatorul decide ce produse sa promoveze prin intermediul cupoanelor si totodata ce reduceri sa aplice la fiecare;
2. Cupoanele ajung la consumatori pe diverse canale - presa scrisa, direct mailing, plasarea in magazine sau in ambalajul produsului. Preponderenta vor avea canalele de distributie care transmit cuponul direct in casa consumatorilor, permitand astfel influentarea acestora in momentul planificarii cumparaturilor;
3. Magazinul accepta cupoanele care fac obiectul reducerii;
4. CuponPro colecteaza periodic cupoanele. Acestea sunt scanate si sortate de Cupon Pro pe urmatoarele categorii: magazin / producator / produs;
5. CuponPro factureaza producatorii pentru fiecare produs si furnizeaza rapoarte detaliate;
6. CuponPro colecteaza banii de la producatori, urmand sa achite sumele cuvenite magazinelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Related